Pozycjonowanie sklepów shopGold – korzyści dla firmy?

Z chwilą, gdy pojawiają się wątpliwości czy strona internetowa spełnia swoją rolę, budowania pozytywnego wizerunku firmy w wynikach wyszukiwania, powinniśmy skorzystać z usług SEO. Działania prowadzone przez agencje jak np. pozycjonowanie sklepów shopGold, Magento lub PrestaShop gwarantują w pełni funkcjonalną, atrakcyjną i przyciągającą uwagę klientów witrynę w wynikach Google. Dostęp do naszej oferty staje się prostszy, my stajemy się lepiej widoczni, co prowadzi w niedalekiej przyszłości do znacznego wzrostu konwersji i analogicznie, efektywniejszej sprzedaży. 

Jeśli zdecydujesz się wdrożyć pozycjonowanie sklepów shopGold w swojej internetowej działalności, możesz mieć pewność, że Twój sklep znajdzie się w gronie tych pierwszorzędnych, jeśli mówimy o zakupach internetowych. Być może uda Ci się nawet zbudować bazę stałych klientów, którzy dołożą swoją cegiełkę do Twojego sukcesu, a w zamian otrzymają wysokiej jakości usługi lub produkty w konkurencyjnych cenach. 

Czym właściwie jest pozycjonowanie shopGold?

Pozycjonowanie sklepów shopGold jest strategią, w której pierwsze skrzypce gra platforma shopGold, oferująca dostęp do narzędzi, które umożliwiają stworzenie nowatorskiej i atrakcyjnej witryny sprzedażowej. Nim to jednak nastąpi, powinniśmy przeprowadzić audyt SEO w agencji interaktywnej, który zweryfikuje, czy będzie to dla nas najbardziej optymalne rozwiązanie. 

Podczas analizy badane są wszystkie obszary strony WWW, zarówno on-site, czyli działań bezpośrednio w witrynie, jak i aspektu off-site, czyli praktyk wykonywanych poza stroną internetową. Po badaniu sporządzany jest raport prezentujący wyniki i opisujący faktyczny stan serwisu, wszelkie problemy oraz jego mocne i słabe strony. Audyty SEO jest podstawą do wprowadzania zmian i planowania nowych strategii pozycjonowania.

Co warto zbadać podczas audytu SEO?

Audyt SEO ułatwia pozycjonowanie witryn internetowych i pozwala na pełną optymalizację serwisu. Analiza wyników i wykrywanie ewentualnych błędów to najlepszy sposób na zwiększenie wydajności witryny, dlatego ważne jest, aby skupić się na kilku kluczowych czynnikach. Poniżej przedstawiamy elementy, które powinien zawierać skuteczny audyt SEO:

  • czas ładowania witryny,
  • jakość treści,
  • występowanie ewentualnych zduplikowanych treści,
  • system nawigacji,
  • linkowanie,
  • skuteczność słów kluczowych,
  • przekierowania,
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych,
  • jakość plików multimedialnych.

Jakie płyną korzyści z przeprowadzania audytu SEO?

  1. Odnalezienie wszelkich błędów na stronie, które szybko można naprawić.
  2. Poprawa wydajności witryny.
  3. Otrzymanie niezbędnych wskazówek, dzięki którym strona będzie mogła realizować swoje cele jeszcze lepiej i docierać do szerszej grupy odbiorców.
  4. Zwiększenia zadowolenia użytkowników.

Podsumowanie

Pozycjonowanie sklepów shopGold wdrażane po dokonaniu audytu, pozwala na zaistnienie w oczach internautów, którzy z większym prawdopodobieństwem będą w stanie dotrzeć do Twojego sklepu. Konwersja, choć nie zawsze, w większości przypadków równa się większej sprzedaży, a to najpewniej zakładasz, gdyż w e-commerce dążymy do maksymalizacji zysków. Nowoczesne rozwiązania to niemałe wsparcie dla wschodzących przedsiębiorców, a skoro skorzystanie z pomocnej dłoni, nie wymaga od nas wielkiego nakładu finansowego, dlaczego by więc z niej nie skorzystać?