
Pozycjonowanie sklepów shopGold – korzyści dla firmy?
Z chwilą, gdy pojawiają się wątpliwości czy strona internetowa spełnia swoją rolę, budowania pozytywnego wizerunku firmy w wynikach wyszukiwania, powinniśmy skorzystać z usług SEO. Działania prowadzone przez agencje jak np. pozycjonowanie sklepów shopGold, Magento lub PrestaShop gwarantują w pełni funkcjonalną, atrakcyjną i przyciągającą uwagę klientów witrynę w wynikach Google. Dostęp do naszej oferty staje się prostszy, my stajemy się lepiej widoczni, co prowadzi w niedalekiej przyszłości do znacznego wzrostu konwersji i analogicznie, efektywniejszej sprzedaży.
Jeśli zdecydujesz się wdrożyć pozycjonowanie sklepów shopGold w swojej internetowej działalności, możesz mieć pewność, że Twój sklep znajdzie się w gronie tych pierwszorzędnych, jeśli mówimy o zakupach internetowych. Być może uda Ci się nawet zbudować bazę stałych klientów, którzy dołożą swoją cegiełkę do Twojego sukcesu, a w zamian otrzymają wysokiej jakości usługi lub produkty w konkurencyjnych cenach.
Spis treści
Czym właściwie jest pozycjonowanie shopGold?
Pozycjonowanie sklepów shopGold jest strategią, w której pierwsze skrzypce gra platforma shopGold, oferująca dostęp do narzędzi, które umożliwiają stworzenie nowatorskiej i atrakcyjnej witryny sprzedażowej. Nim to jednak nastąpi, powinniśmy przeprowadzić audyt SEO w agencji interaktywnej, który zweryfikuje, czy będzie to dla nas najbardziej optymalne rozwiązanie.
Podczas analizy badane są wszystkie obszary strony WWW, zarówno on-site, czyli działań bezpośrednio w witrynie, jak i aspektu off-site, czyli praktyk wykonywanych poza stroną internetową. Po badaniu sporządzany jest raport prezentujący wyniki i opisujący faktyczny stan serwisu, wszelkie problemy oraz jego mocne i słabe strony. Audyty SEO jest podstawą do wprowadzania zmian i planowania nowych strategii pozycjonowania.
Co warto zbadać podczas audytu SEO?
Audyt SEO ułatwia pozycjonowanie witryn internetowych i pozwala na pełną optymalizację serwisu. Analiza wyników i wykrywanie ewentualnych błędów to najlepszy sposób na zwiększenie wydajności witryny, dlatego ważne jest, aby skupić się na kilku kluczowych czynnikach. Poniżej przedstawiamy elementy, które powinien zawierać skuteczny audyt SEO:
- czas ładowania witryny,
- jakość treści,
- występowanie ewentualnych zduplikowanych treści,
- system nawigacji,
- linkowanie,
- skuteczność słów kluczowych,
- przekierowania,
- dostosowanie do urządzeń mobilnych,
- jakość plików multimedialnych.
Jakie płyną korzyści z przeprowadzania audytu SEO?
- Odnalezienie wszelkich błędów na stronie, które szybko można naprawić.
- Poprawa wydajności witryny.
- Otrzymanie niezbędnych wskazówek, dzięki którym strona będzie mogła realizować swoje cele jeszcze lepiej i docierać do szerszej grupy odbiorców.
- Zwiększenia zadowolenia użytkowników.
Podsumowanie
Pozycjonowanie sklepów shopGold wdrażane po dokonaniu audytu, pozwala na zaistnienie w oczach internautów, którzy z większym prawdopodobieństwem będą w stanie dotrzeć do Twojego sklepu. Konwersja, choć nie zawsze, w większości przypadków równa się większej sprzedaży, a to najpewniej zakładasz, gdyż w e-commerce dążymy do maksymalizacji zysków. Nowoczesne rozwiązania to niemałe wsparcie dla wschodzących przedsiębiorców, a skoro skorzystanie z pomocnej dłoni, nie wymaga od nas wielkiego nakładu finansowego, dlaczego by więc z niej nie skorzystać?