Czym jest Google AdWords: Niezbędnik działań promocyjnych Twojego e-sklepu 

Prowadzisz stronę internetową Twojego sklepu, ale proponowane oferty nie są tak rozchwytywane, jakbyś chciał? Jakość produktów to jedno, a drugie to ich promocja. Choć może wydawać się to zbędne bądź traktujesz to jako dodatek – wiedza o tym, czym jest google adwords i jakie ma przełożenie dla działań sprzedażowych to “must have” prowadzonej działalności. 

 

Objaśniamy, czym jest google adwords oraz dlaczego powinieneś zainwestować w jego wdrożenie. Przeczytaj nasz artykuł i poszerz wiedzę na temat skutecznych aktywności promowania Twojego biznesu. 

 

Podstawowe informacje o tym, czym jest Google AdWords 

Spieszymy z odpowiedzią, czym jest google adwords. To platforma reklamowa, która pozwala firmom kierować reklamy do konsumentów na podstawie ich danych demograficznych, zainteresowań i lokalizacji. Gdy dana osoba szuka produktu lub usługi w wyszukiwarce, google ads zapewnia jej przekazy reklamowe dostosowane do tego wyszukiwania. Są one następnie wyświetlane użytkownikowi, który kliknie wyniki wyszukiwania obok reklamy. 

Same plusy reklam Google 

Kampania google adwords dostarcza szeregu korzyści, których możesz spodziewać się po wdrożeniu opracowanej strategii. Jednym  z nich jest możliwość kierowania przekazu reklamowego na potencjalnych klientów na rynku i generowania konwersji. Możesz także użyć reklam Google, aby zwiększyć obecność swojej witryny w wyszukiwarce i widoczność swojej marki. Jakie jeszcze czekają Cię profity? 

  • AdWords (inaczej google ads) zapewnia reklamodawcom platformę do umieszczania reklam dopasowanych do wyszukiwanego hasła. 
  • W przeciwieństwie do większości innych form reklamy, reklamy w wyszukiwarkach są mierzalne i można je śledzić. 
  • Reklamy w wyszukiwarkach mogą być kierowane do określonej grupy odbiorców lub grupy demograficznej. 

Jedynym minusem jest to, że reklamy Google są drogie, szczególnie dla małych firm, ale istnieją sposoby, aby ten wydatek był trochę mniej dokuczliwy. Korzystając z narzędzia takiego jak Edytor Google Ads, możesz przeprowadzić podstawową edycję i zaoszczędzić na kosztach. Możesz też użyć narzędzi, takich jak Optymalizator Google Ads lub Skrypty AdWords, aby zautomatyzować niektóre procesy reklamowe. 

Jak stworzyć kampanię Google AdWords? 

Teraz posiadasz wiedzę na temat tego, czym jest google adwords. Kolejnym wyzwaniem będzie utworzenie kampanii reklamowej. Spokojnie, w kilku krokach pokażemy Ci, jak to zrobić: 

  • Krok 1. Przejdź do kampanii i wybierz “Nowa kampania”, 
  • Krok 2. Na pierwszej stronie wprowadź nazwę kampanii reklamowej, 
  • Krok 3. Wprowadź budżet kampanii i kliknij „Utwórz kampanię”, 
  • Krok 4. Wprowadź opis kampanii, 
  • Krok 5. Wpisz słowa kluczowe związane z usługą lub produktem oferowanym przez Twoją firmę, 
  • Krok 6. Skonfiguruj swoje konto, aby być gotowym do licytowania lub optymalizacji, gdy będziesz gotowy. 

 

Teraz, gdy dysponujesz wystarczającym zasobem informacji, śmiało możemy stwierdzić, że jesteś przygotowany na rozpoczęcie działań promocyjnych z wykorzystaniem Google AdWords. Nie czekaj już dłużej, zbuduj solidną markę!